جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۴۸:۴۱

تهيه فهرست سازندگان تجهیزات دریایی برای ارائه به شناورسازان

 باشگاه خبری فراساحل: مدیر توسعه صنایع دریایی سازمان گسترش و نوسازی صنایع از تهیه فهرستی شامل سازندگان تجهیزات دریایی برای ارائه به شناورسازان بزرگ خبر داد. وی خاطر نشان ساخت: سازندگان تجهیزات خود را برای ساخت در حوزه صنایع دریایی تجهیز نکرده‌اند و عمدتاً در حوزه نفت و گاز فعال بوده‌اند. به گزارش باشگاه خبری و به نقل ا ز خبرگزاری فارس، سعید جعفر با بیان اینکه سازندگان توانمندی در صنعت دریایی کشور داریم، اظهار داشت: شناورهایی که تاکنون در کشور ساخته‌ شده‌اند بسیار محدود بوده و به همین دلیل سازندگان تجهیزات نیز خود را برای ساخت در حوزه صنایع دریایی تجهیز نکرده‌اند و عمدتاً در حوزه نفت و گاز فعال بوده‌اند.

وی ادامه داد: به همین خاطر توانمندی آنها در حوزه نفت و گاز بیشتر از حوزه دریایی است و گواهی‌نامه‌های مربوط به حوزه دریایی را نگرفته‌اند. وی با اشاره به تهیه فهرستی از سازندگان تجهیزات صنایع دریایی، گفت: این فهرست را در اختیار سازندگان بزرگ شناور قرار خواهیم داد تا آنها نیز نوع تجهیزات مورد نیازشان را به ما اعلام کنند و ما یک حلقه واسط بین سازندگان تجهیزات و سازندگان شناور باشیم.

جعفری با بیان اینکه سازندگان شناور خواسته‌های خود را از نظر استاندارد اعلام می‌کنند، تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که سازندگان تجهیزات می‌توانند خود را با این خواسته‌ها هماهنگ کنند، به همین دلیل می‌توانیم سطح بومی‌سازی را در حوزه شناورهای دریایی افزایش دهیم. وی در ادامه با بیان اینکه شناورهای دریایی در آب‌های بین‌المللی تردد می‌کنند گفت: این شناورها بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شوند و امکان تولید قطعات بی‌کیفیت و نصب آن بر روی شناورها وجود ندارد، زیرا قطعات و شناورها باید مورد تأیید موسسه بین‌المللی دریانوردی قرار گیرند.



  کد خبر : 3116
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :